نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که نیاز به توجه در زندگی روزمره خودبا توجه به آسیب به کلیه، عملکرد کلیه را ادامه خواهد داد به کاهش است، بنابراین توانایی کلیه برای دفع زباله کاهش خواهد یافت. بنابراین، به منظور اجتناب از یک بار بیشتر بر روی کلیه ها، بیماران اقدامات احتیاطی زیادی در زندگی روزمره خود.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توجه در زندگی شما؟

1. با توجه به ایمنی پایین در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید برای اولین بار تقویت سلامت خود، ورزش منظم، بهبود ایمنی، بلکه باید برای جلوگیری از خستگی.

2. جلوگیری از سرماخوردگی، عفونت. به علت عفونت آنفلوانزا می تواند به صدمه کلیه را تشدید، بنابراین بیماران در زندگی روزمره خود به توجه به گرم سرد، ورزش، جلوگیری از عفونت آنفلوانزا.

3. برای مشاهده تغییرات فیزیکی است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است با فشار خون بالا، ادم، خستگی، از دست دادن اشتها، اختلالات ادراری و سایر علایم رخ می دهد. به منظور جلوگیری از خراب شدن غیر طبیعی بیمار اگر آن را تشخیص غیر منتظره بدن باید به بیمارستان بروید، ساخت آزمون عملکرد کلیوی، ادرار، و غیره، از آغاز درمان است.

4. غیر فعال کردن مواد مخدر نفروتوکسیک. از آنجا که برخی آنتی بیوتیک ها، غیر استروئیدی ضد التهابی داروهای ضد درد، دیورتیک ها، ضد فشارخون، که حاوی مواد سمی، با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به غیر فعال کردن این داروها بهترین دارو تحت نظارت دکتر گرفته شده است. در همان زمان، نارسایی بیماران spochechnoy باید گول نزنند به دارو، شما همیشه باید بررسی عملکرد کلیه، تغییر دوز با توجه به درجه کاهش در عملکرد کلیه، محافظت از کلیه ها به حداکثر، درمان بیماری های کلیه است.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توجه به جزئیات در رژیم غذایی:

1. منطقی کنترل مصرف پروتئین. با توجه به مصرف بیش از حد پروتئین خواهد بار بر روی کلیه ها را افزایش می دهد، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید بیشتر پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، ماهی و غیره اضافه کنید،.

2. پشتیبانی از رژیم غذایی کم نمک. از آنجا که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است پدیده احتباس سدیم، محدود کردن مصرف نمک کاهش بار بر روی کلیه ها، کاهش یا جلوگیری از تورم کمک خواهد کرد.

3. کم فسفر و پتاسیم رژیم غذایی است. با توجه به نارسایی کلیه، کلیه ها می تواند فسفر و پتاسیم اضافی دفع نمی احتمالا باعث هیپرکالمی و هیپرفسفاتمی، و یا زندگی بیماران را تهدید می کند، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مصرف خود را از فسفر و پتاسیم محدود است، و یا غذاهای پر پتاسیم و فسفر غذا خوردن نیست.





:: برچسب‌ها: آسیب به کلیه ها,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: